خبرگزاری کار ایران

فرهاد رهبر:

دارندگان رتبه‌های برتر مسابقات بین‌المللی و ربوکاپ در دانشگاه آزاد استخدام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۸۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه از برگزیدگان دوره‌های قبل و این دوره مسابقات، حمایت می کند تا محصولات خود را تجاری سازی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی در افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور میان جوانان و دانشجویان گفت: از برگزارکنندگان این رویداد عظیم علمی که باعث تشویق جوانان و دانشمندان آینده کشور است و همین طور از شرکت کنندگان در مسابقات که با عزم و اراده در این عرصه بین المللی مشارکت کرده اند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه درواقع نمایش قدرت و اقتدار جوانان ماست، تاکید کرد: جوانان بااستعداد و نخبه امروز شعار «ما می تونیم» را به اثبات رسانده و آن را به «ما توانستیم» تبدیل کرده اند.

دکتر فرهاد رهبر با اشاره به اینکه جوانان خود را در رقابتی بین المللی محک می زنند، تاکید کرد: این نمایشگاه «اثبات خودباوری» است. اینکه جوانان باور کنند نه تنها چیزی از جهان کم ندارند، بلکه می توانند در عرصه های بین المللی دنیا را پشت سر بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات و این نمایشگاه، آغاز یک حرکت است، گفت: ماندن در این مرحله شایسته نیست. بلکه این مسیر باید به فتح قله های بزرگ علمی ختم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به مطالبات دانشجویان و برگزیدگان دوره های قبلی مسابقات ربوکاپ گفت: این جوانان خود را در عرصه های بین المللی اثبات کرده اند ولی کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. اینجا اعلام می کنم تمامی کسانی که در دوره های قبل و این دوره از مسابقات ربوکاپ، حائز رتبه برتر شده اند، استخدام دانشگاه آزاد اسلامی هستند و مورد حمایت قرار می گیرند تا محصول خود را تجاری سازی کنند.

دکتر فرهاد رهبر افزود: در سال حمایت از تولید داخلی باید بتوانیم محصولات باکیفیت تولید کنیم تا در سطح بین المللی رقابت کنیم. این نمایشگاه نمایش قدرت علمی است و باید اثبات کنیم که قادریم از علم، ثروت تولید کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز