خبرگزاری کار ایران

صدراعظم نوری:

بیماری را دلیل کافی برای استعفای نجفی نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۶۰

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیماری را دلیل کافی برای استعفای نجفی نمی‌دانم، گفت: بعد از طول درمان دقیق تر تصمیم گرفته می شود. من استعفا را به صلاح نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدر اعظم نوری در مخالفت با استعفای نجفی اظهار داشت: معتقدم نکته ای که‌ نجفی به عنوان بیماری اشاره کردند و آن را علت استعفا ذکر کردند، موجه نمی‌دانم.

وی افزود: من در خانواده ای با افرادی که بیماری مشابه آقای نجفی را دارند زندگی می کنم. وقتی این شرایط ایجاد می‌شود، تصمیماتی گرفته می شود که متاثر از شرایط روحی و جسمی است. بعد از طول درمان دقیق تر تصمیم گرفته می شود. من استعفا را به صلاح نمی‌دانم.

نوری گفت: بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی دانم؛ این نوع بیماری، بیماری رجال سیاسی کشور است و چون رجل هستند با این بیماری مبارزه می کنند. مصادیق زیاد است. این بیماری دلیل کافی نیست که شهردار تهران نخواهد با سابقه ۳۹ ساله به فعالیت هایش ادامه دهد.

در ادامه محسن‌هاشمی به شوخی در پاسخ به صدراعظم‌نوری گفت: یعنی هر کس این بیماری را ندارد، رجل سیاسی نیست؟

نوری با تاکید بر اینکه دلایل متعددی برای مخالفت با استعفا دارمف گفت: شهردار وقتی شهرداری را پذیرفت، شعار امید و شکوفایی داد. از همان ابتدا جریانی تلاش کرد که جلوی شهردار شدن نجفی را بگیرد و تلاش شد که موفقیت حاصل نشود. از همان ابتدا شایعاتی برای کناره گیری نجفی مطرح بود اما مدیریت نجفی دست رد به سینه همه زد.حاکمیت قانون یکی دیگر از دلایل مخالفتم با استعفاست.  

نوری افزود: اقدام دیگر مدیریت نجفی شفاف سازی بود و او توانست وضعیت دخل و خرج شهرداری را در ۱۲ ساله گذشته که مکدر بود، با روش حرفه ای شفاف سازی کند و فضا را به گونه ای مدیریت کرد که مدیران شهرداری به خوبی ایفای نقش کنند. بحث مسوولیت پذیری و پاسخگویی یکی دیگر از دلایل مخالفت من با استعفاست.همین که آقای نجفی احساس می کند بیماری ممکن است مانع از خدمات رسانی شود، نشان دهنده مسولیت پذیری است.

وی اضافه کرد: بحث دیگر در مدیریت نجفی عدالت و تحقق آن در ابعاد مختلف است و با رویه مبارزه با رانت خواری اقدامات خوبی صورت گرفت. یکی دیگر از اقدامات موفق شهردار تهران، تلاش برای اثر بخشی، کارایی، پرهیز از تراکم فروشی و پرهیز از تخریب محیط زیست بود. ۷ ماه مدیریت نجفی، نوید بخش الگوی خوب است و می تواند برای کلانشهرهای ایران نمونه باشد. دعا می کنیم سلامت کامل ایشان بازگردد اما در نهایت با رای قاطع نه به استعفا می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز