خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

شورا باید بدنبال جایگزین مناسب برای نجفی باشد/شهردار انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۲۸۷

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران باید بدنبال جایگزین مناسب برای نجفی باشد، گفت: اصرار شورا بر ماندن ایشان درست نیست، چرا که دیگر توانایی و انگیزه لازم برای ادامه را ندارند.

اصغر سلیمی (سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با استعفای شهردار و رد آن توسط اعضای شورای شهر و احتمال استعفای دوباره نجفی، بیان داشت: باید به گفته‌های فردی که اعلام می‌کند؛ توانایی ادامه مسئولیت را ندارد اعتماد کنیم و این مساله را بپذیریم و در ‌‌نهایت با استعفا موافقت شود؛ اگر قرار باشد شهردار دوباره استعفای خود را تقدیم شورا کند، باید اعضا با منطق بیشتری در این رابطه تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: اداره شهرداری تهران به اندازه اداره چند کشور است و کار آن کمتر از ریاست جمهوری نیست، اداره شهر کار بزرگی است و فردی می‌خواهد که سلامت جسمی و روحی بیشتری داشته باشد با توجه به اینکه قبل از شهردار شدن نجفی هم صحبت‌هایی مبنی بر بیماری ایشان مطرح بود، بسیاری می‌گفتند این پست را قبول نمی‌کند و اصرار شورای شهر بر ماندن ایشان نیز درست نیست و ایشان توانایی و انگیزه لازم برای ادامه را نخواهد داشت.

سلیمی تاکید کرد: شورای شهر باید به دور از احساسات، صحبت‌ها و حاشیه‌ها تصمیم درست را بگیرد و فردی قوی برای این پست در نظر بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که به گفته برخی اعضای شورا عده‌ای از رجل سیاسی هم به بیماری نجفی مبتلا هستند؛ اما به کار خود ادامه می‌دهند، پس چرا تا این حد بیماری ایشان مساله‌ساز شده است، بیان داشت: کارهای شهرداری سنگین است و این بیماری اجازه کار به شهردار نمی‌دهد، این بیماری باعث می‌شود کار سنگین شهرداری که کمتر از ریاست جمهوری نیست هم تحت تاثیر قرار گیرد.

سلیمی در پایان گفت: برخلاف بحث‌های حاشیه‌ای آقای نجفی چیزی برای از دست دادن ندارد و به دنبال پست‌های بالا‌تر هم نیست، بنابراین باید به حرف ایشان و استعفایش اعتماد کرد و به دنبال جایگزین مناسب باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز