خبرگزاری کار ایران

برنامه های عملیاتی دانشگاه آزاد در سال ۹۷ بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۰۴

رئیس دانشگاه آزاد با هدف بررسی برنامه های عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۷ با معاونان دانشگاه به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد رهبر در جلسه با علیرضا منادی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این معاونت در جریان برنامه های عملیاتی معاونت پارلمانی و حقوقی دانشگاه برای سال ۹۷ قرار گرفت.

وی همچنین در جلسه با عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیران کل این حوزه برنامه های عملیاتی و پیشنهادات این معاونت را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی در این جلسه با تاکید بر اینکه تمامی معاونت های دانشگاه آزاد باید برنامه های خود را براساس زمان بندی های اعلام شده پیش ببرند، بر اجرای برنامه های دانشگاه مطابق با جدول زمان بندی ارائه شده تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، خطاب به معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، خواستار توجه جدی و تلاش این معاونت در جهت حمایت از تولید داخلی شد.

رهبر اظهار داشت: برنامه های عملیاتی معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی باید جامع، کامل و با در نظر گرفتن تمامی استراتژی های این دانشگاه تهیه، تدوین و در زمان بندی ارائه شده، اجرایی شود.

وی ادامه داد: اداره کل تشریفات و پیگیری های ویژه از روند اجرای برنامه ها بر اساس مذاکرات به عمل آمده در جلسات گزارش لازم را تهیه و ارائه خواهد کرد.

دیدار و گفتگو های رئیس دانشگاه با معاونان این دانشگاه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز