خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی هواشناسی به ایلنا خبر داد:

ادامه بارش‌ها در نیمه شرقی کشور/ وزش باد شدید در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۴۱

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در نیمه شرقی کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جوی در کشور گفت: بارش باران و برف دراستان‌های غربی کشور؛  آذربایجان، کردستان، همدان تا استان‌های مرکزی ایران؛ تهران، البرز، قزوین و استان‌های شمالی کشور گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش در ارتفاعات البرز بارش‌ها به صورت برف است و حدود ۳۰ الی ۴۰ سانتی‌متر در این مناطق برف خواهد نشست این شرایط تا ظهر امروز ادامه دارد و از ظهر امروز بارش‌ها عمدتا به دامنه‌های شرقی استان البرز معطوف می‌شود و این سامانه بارشی وارد استان‌های شرقی کشور می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از ظهر امروز این بارش‌ها در شمال  تهران، خراسان شمالی، سمنان و در نهایت شمال خراسان رضوی را پوشش می‌دهد. این بارش‌ها در نیمه شرقی کشور تا سه‌شنبه ادامه دارد و از روز سه‌شنبه بارش‌ها منتهی می‌شود به ارتفاعات جنوبی در کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از خراسان رضوی و از روز سه‌شنبه این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود.

وظیفه با اشاره به وزش باد شدید در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق سمنان گفت: در استان تهران در ساعات نزدیک به ظهر سرعت وزش باد افزایش می‌یابد این وزش باد باعث تمیز شدن هوای تهران می‌شود در تهران نیز از شب گذشته بارش‌ها شدت می‌گیرد و احتمال آب‌گرفتگی در جنوب شهر تهران وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز