خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران:

شهردار تهران ۲۳ اردیبهشت انتخاب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۱۴۷

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بر اساس جمع بندی اعضای شورا فرایند انتخاب شهردار همانند ۷ ماه گذشته بوده و تغییری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران در رابطه با فرایند انتخاب شهردار در جمع خبرنگاران با اشاره به محتوای جلسه گفت: در جلسه هم اندیشی امروز راجع به شاخصه های شهردار آینده صحبت شد. همان ۱۶ شاخصه قبلی دوباره بررسی و تایید شد و فقط یک مورد جدید به این شاخص ها اضافه شد.

وی ادامه داد: بر اساس شاخصه جدید کاندیداهای شهرداری  تهران باید سابقه موفق در حوزه اجرایی داشته باشد.

اعطا با بیان اینکه فرایند انتخاب شهردار نیز در جلسه بررسی شد، افزود:  بر اساس جمع بندی اعضای شورا فرایند انتخاب شهردار همانند ۷ ماه گذشته بوده و تغییری نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخاب شهردار تهران تا ۳ هفته آینده انجام می‌شود، ادامه داد: در بین گزینه‌های شهرداری تهران، ممکن است از بین گزینه‌های گذشته نیز حضور داشته باشند.

وی افزود:هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۵ نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی شهرداری تهران معرفی کرده و در نهایت لیست بلندی انتخاب می‌شود.پیشینه اصلاح طلبی و اعتدال‌گرایانه،  یکی از معیارهای انتخاب شهردار تهران است. صحبتی راجع به خروج هیچ یک از اعضا مطرح نشده است.

اعطا تصریح کرد: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت دو نفر از بین ۷ نفر انتخاب می شوند و یکشنبه ۲۳ اردیبهشت شهردار تهران انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز