خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

هنرمندان مورد احترام و تکریم هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۷۳۲

رئیس پلیس پایتخت در دیدار با عوامل سریال پایتخت بیان داشت: هنرمندان مورد احترام و تکریم هستند.

به گزارش ایلنا، سردار" حسین رحیمی" در دیدار عوامل سریال پایتخت با وی، با تقدیر از این سریال فاخر، بیان داشت: هنرمندانی همچون آقای مقدم و تنابنده برای هنر این مملکت زحمات بسیاری متحمل شده اند که زحمات و تلاش این عزیزان مورد تقدیر و تحسین است.

وی افزود: سریال پایتخت یک سریال فاخر و ارزشمند بود که برخود لازم دانستم که از زحمات عوامل این مجموعه قدردانی کنم.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: هنرمندان در فرهنگ سازی وایجاد نشاط و شادی در جامعه نقش موثری ایفا می کنند از این مورد تکریم و احترام هستند.

سردار رحیمی بیان داشت: به عنوان یک پلیس افتخار می کنم که بگویم هنرمندان مورد حمایت و توجه ما هستند و تا آنجا که به حوزه پلیس مربوط می شود ما مراقب، محافظ و کمک حال آنها هستیم.

در این دیدار کارگردان سریال پایتخت هم با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس پلیس پایتخت و قدردانی از تلاش های مجموعه فاتب، بیان داشت: از یک سال گذشته شاهد یک تغییر رویه نشات گرفته از اندیشه و تعامل در پلیس پایتخت هستیم.

وی افزود: بحمدالله شاهد وجود امنیتی مطلوب و باثبات در تهران هستیم که این مهم نتیجه تعامل پلیس با اقشار مختلف جامعه و حل مشکلات از طریق گفتگو و مذاکره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز