خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۷۷۸

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه با صدور حکمی، رئیس «رئیس سازمان پژوهش‌های علمی وصنعتی ایران» را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم منصور غلامی خطاب به علیرضا عشوری آمده است: با عنایت به تجارب ارزنده و تخصص جنابعالی در حوزه پژوهش‌های علمی و فناورانه، به موجب این حکم به سمت «رئیس سازمان پژوهش‌های علمی وصنعتی ایران» منصوب می‌شوید.

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از مجموعه‌های پر افتخار کشور است که از سال‌های آغازین انقلاب شکوهمند اسلامی نقش مهمی را در توسعه پژوهش‌های کاربردی در کشور ایفا کرده است. در شرایط حاضر، از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن تحقق بخشیدن به ماموریت‌های مندرج در اساسنامه سازمان، برای کسب جایگاه سازمان پیشتاز کشور در عرصه فناوری و نوآوری به نحو بایسته برنامه‌ریزی کنید.

سازمان پژوهش‌های علمی وصنعتی ایران در تقویت نظام نوآوری کشور، ایجاد توانمندی برای تبدیل پژوهش‌های پایه به فناوری‌های کلیدی، تجاری‌سازی و توسعه ثروت ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدین‌منظور بازسازی و توسعه نیروی انسانی پژوهشگر با انگیزه و شاداب، ایجاد نظام مالی و اداری پویا و چابک و توسعه فضای کارگروهی از اهم وظایف جنابعالی است.

سازمان مذکور باید بازوی قدرتمند کشور برای آینده‌پژوهی علم و فناوری و اجرای طرح‌های مهم و راهبردی کشور باشد. به همین دلیل، ضمن هماهنگی با معاونت پژوهش و فناوری، تعامل سازنده با دیگر نهادهای علم و فناوری و دستگاه‌های اجرایی و همچنین همکاری و مشارکت با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سرلوحه امور قرار دارد.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن سازمان، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز