خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بهزیستی خبر داد؛

افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۲۱

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، جامع‌ترین وکامل‌ترین لایحه از دولت به مجلس را لایحه حمایت از افراد معلول عنوان کرد و از افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا، «انوشیروان محسنی بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تودیع و معارفه «زهرا امینی» مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۹۷ در نظر گرفته شده که از اردیبهشت سال جاری عملیاتی خواهد شد.

 معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح‌های پیشگیری در بخش‌های سوء مصرف مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: تلاش برای کاهش طلاق و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با جدیت در دستور کار است.

محسنی بند پی از ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، افزایش مهارت‌های زندگی، فرزندپروری و توانمندسازی مددجویان خبر داد و افزود: ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در سطح کشور برای کاهش آسیب‌ها راه‌اندازی شده است، همچنین جلوگیری از آسیب‌ها و کمک به افرادی که در معرض خطر هستند از برنامه‌های اورژانس اجتماعی است.

در ادامه، «علی آقا‌زاده» استاندار استان مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مدیر کل و پرسنل بهزیستی کشور اذعان کرد: خدمت در جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی یک فرصت استثنایی و بسیار سازنده است که هر کسی این افتخار نائل نمی‌شود.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: بهزیستی نهادی خدمتگزار است و طیف گسترده‌ای از جامعه که بسیار حساس و آسیب پذیر و شکننده هستند و درد و رنج فراوان کشیده آمد را در خود دارد که کارکنان بهزیستی بارصبر و شکیبایی به رفع این آلام و رنج‌های ناشی از معلولیت‌ها و مشکلات آن‌ها می‌پردازند.

 «زهرا امینی» مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی هدف بهزیستی را ارتقاء سطح رفاه اجتماعی و معیشت قشر محروم و آسیب دیده جامعه عنوان کرد و در پایان یادآور شد: امیدوارم با جلسات هم اندیشی که در آینده برگزار می‌نماییم و با تکیه بر مشارکت‌های مردمی این نگرانی‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز