خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازمان بازرسی شهرداری در پی انتشار کلیپ نوجوان مجروح شده افغان در میدان سپاه؛

دو زورگیر با چاقو نوجوان افغان را مجروح کردند/ موضوع به معبربانان شهرداری تهران ارتباطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۶۴

سازمان بازرسی شهرداری تهران در پی انتشار کلیپ نوجوان مجروح‌شده افغان در میدان سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که موضوع به معبربانان شهرداری تهران ارتباطی ندارد.

به گزارش ایلنا، پیرو بررسی همه‌‌‌جانبه و بازدید میدانی از وقوع حادثه دیروز ضرب و شتم یک نوجوان مشخص شد، نوجوان افغانی به نام «احد محمدی» که در حوالی خیابان گرگان در یک نان فانتزی فروشی مشغل به کار بود، با در دست داشتن بسته سفارشی نان از مغازه خارج و در حوالی میدان سپاه مورد حمله دو نوجوان با نیت زورگیری و اخاذی قرار می‌‌‌گیرد.

پس از خفت‌‌گیری و مطالبه پول، نوجوان افغان مورد ضربه چاقو از ناحیه کمر توسط زورگیران می‌‌شود و بر روی زمین می‌افتد.

باتوجه به شایعه دستفروش بودن نوجوان و ضرب و شتم وی توسط ماموران شهرداری در فضای مجازی، این شایعه به شدت تکذیب و اتهام ضرب و شتم از سوی معبربانان شهرداری رد می‌‌شود.

در حال حاضر «احد محمدی» در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده و مورد درمان و مراقبت‌‌‌های لازم قرار گرفته و حال عمومی وی خوب است.

محمدجواد شیرازی، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در همین راستا گفت: همانطور که پیشتر گفته شد، سازمان بازرسی در صورت مشاهده کوچکترین تخلف و ناهنجاری از سوی عوامل شهرداری با متخلفین بدون اغماض و ملاحظه برخورد خواهد کرد و در موارد گذشته که تخلف به تایید سازمان بازرسی رسیده بود، چند معبربان برکنار و به کمیته انضباطی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز