خبرگزاری کار ایران

بنا به درخواست شهرداری؛

سردار مهماندار: طرح ترافیک از نیمه اردیبهشت اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۸۶

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به درخواست شهرداری برای آماده‌سازی شرایط اجرای طرح ترافیک ٩٧، اجرای این طرح از نیمه‌اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار با علام این خبر اظهار داشت: با توجه به درخواست شهرداری محترم تهران در مهیا کردن شرایط اجرای طرح ترافیک در سال جدید، اجرای طرح ترافیک از ١٥ اردیبهشت آغاز خواهد شد، لذا خودروها با مجوز سال گذشته می‌‌‌توانند تا نیمه اردیبهشت ماه در محدوده طرح ترافیک تردد کنند. 

وی افزود: درخصوص عدم اجرای طرح ترافیک در روزهای پنج‌‌شنبه به زودی در شورای ترافیک تهران تصمیم‌‌گیری خواهد شد و تا اعلام نتیجه طرح ترافیک و زوج فرد همچون قبل از شنبه تا پنج‌شنبه اجرا می‌شود. 

رییس راهور تهران بزرگ همچنین در خصوص افرادی که محل زندگی‌‌شان در محدوده طرح ترافیک است، اظهار داشت: در طرح جدید مقرر است تا این افراد تا قبل از ساعت ٨/٣٠ از محدوده طرح ترافیک خارج شوند و البته تردد این خودروها در طرح زوج و فرد بر اساس رقم سمت راست پلاک خودروها مجاز است. 

مهماندار تصمیم‌‌گیری در زمینه اجازه تردد اینگونه خودروها بدون رعایت مقررات زوج و فرد را منوط به تصمیم‌‌گیری شورای ترافیک تهران دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز