خبرگزاری کار ایران

با دستور غلامی؛

معاون فرهنگی وزیر علوم مامور بررسی حادثه اتوبوس دانشجویان دامغان شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۱۲

در پی وقوع سانحه امروز اتوبوس حامل دانشجویان دامغان که منجر به کشته شدن دو دانشجو و زخمی شدن چندین نفر دیگر شد، وزیر علوم ضمن اظهار تاسف از این حادثه، معاون فرهنگی این وزارتخانه را مامور رسیدگی این حادثه کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام منصور غلامی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر عبدالعلی بصیری

رییس محترم دانشگاه دامغان

سانحه بسیار تلخ واژگونی خودروی حامل دانشجویان عزیز رشته زمین‌‌‌شناسی آن دانشگاه که در راه تحصیل علم عازم بازدید بوده‌اند و با کمال تأسف منجر به مصدومیت و جان باختن تعدادی از آنان شده است، باعث تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان، این ضایعه را به جنابعالی، همکاران و کلیه دانشجویان ارجمند دانشگاه دامغان تسلیت می‌گویم و از درگاه پروردگار یکتا بهبودی کامل مصدومان و آمرزش دانشجوی درگذشته را مسئلت دارم.

جناب آقای دکتر غفاری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت، مأمور شده است تا با مشارکت جنابعالی و هیئت رییسه محترم دانشگاه دامغان، ضمن حضور و بررسی دلایل و پیامدهای سانحه، پیگیری لازم برای رفع نیاز حادثه‌‌‌دیدگان را مدیریت و در اسرع وقت گزارش نماید.

منصور غلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز