خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست به ایلنا خبر داد:

صیادان نقابدار، محیط‌بانان پارک ملی دز را به رگبار بستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۶۴

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه صیادان غیرمجاز، سه نفر از محیط‌بانان پارک ملی دز را به رگبار بستند، گفت: این افراد به این دلیل که نقاب بر چهره داشتند، هنوز شناسایی نشده‌اند.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مجروح شدن سه محیط‌بان در پارک ملی دز گفت: صبح امروز محیط‌بانان در حالی که مشغول گشت‌زنی در منطقه بودند به یکباره توسط صیادان غیرمجاز که از نقاب استفاده کرده بودند غافلگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: درگیری بین این محیط‌بانان و صیادان ایجاد می‌شود که متاسفانه صیادان محیط‌بانان را به رگبار گلوله می‌بندند و دو نفر از آنها از ناحیه دست مجروح می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه این ضاربان هنوز شناسایی نشده‌اند، گفت: محیط‌بانان به بیمارستان منتقل شده و فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان در حال حاضر در کنار محیط‌بانان است و اطلاعات تکمیلی را پس از مشخص شدن ماجرا اعلام می کند.

گفتنی است؛ ٣نفر از محیط بانان پارک ملی دز در جریان گشت آبی و تعقیب و گریز  صیادان غیرمجاز ماهی، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز