خبرگزاری کار ایران

کلانتری در نامه‌ای مطرح کرد:

عدم رضایت والدین "کاوه مدنی" برای ادامه خدمتش در سازمان حفاظت محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۹۴

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن پذیرش استعفای کاوه مدنی و تقدیر از مقام علمی و زحمات وی، نوشت: شما با روحیه مثبت و به دور از یاس و ناامیدی، پذیرای افکار عموم مردم و صاحب نظران بودید، و هیچوقت از یاد پرسنل سازمان محیط زیست و مردم فراموش نخواهید شد.

به گزارش ایلنا، عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن پذیرش استعفای کاوه مدنی معاون سابق آموزش و پژوهش این سازمان، خطاب به وی نوشت: با سلام، به اطلاع می رساند که با تاثر و اندوه فراوان به دلیل عدم رضایت والدین گرانقدرتان که خود سال ها در خدمت صنعت آب و برق کشور بودند برای ادامه خدمت در سازمان حفاظت محیط زیست، به دلیل برخی تنگ نظری های موجود در کشور ناچارا استعفای شما را پذیرفتم.

جنابعالی در 6 ماهی که عهده دار مسئولیت در سازمان بودید عملا نشان دادید که با توجه به پشتوانه علمی بی نظیر، پشتکار ستودنی، رفتار مردمی، خلاقیت و ابتکار، عدم توجه به مشکلات مالی و تدارکاتی و با مشارکت مردمی چگونه می توان در راستای خدمت به مردم  و کشور بدون هیچگونه چشمداشتی خدمت کرد و بیهوده نبود که در سن کم به مقام جوانترین استاد تمام یکى از دانشگاه های اروپای غربی نائل شدید.

شما با روحیه مثبت و به دور از یاس و نا امیدی، پذیرای افکار عموم مردم و صاحب نظران بودید، و هیچوقت از یاد پرسنل سازمان محیط زیست و مردم فراموش نخواهید شد. ازسویی مطمئن هستم با توجه به توانمندی های چشمگیر و شایسته و بلوغ فکری طرز تفکرتان و اعتقاد راسخ به  منافع ملی کشور؛ کمک به مردم این سرزمین را در هر کجا که باشید دریغ نخواهید نمود.

در آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزونتان باقی می مانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز