خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورا مطرح شد؛

تلاش برای قرار گرفتن نام محسن هاشمی در لیست کاندیداهای شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۵۱

عضو شورای شهر تهران گفت: بنده شخصا از شهردار شدن هاشمی حمایت می‌کنم و به ایشان رای می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر پس از آنکه مشخص شد، محسن هاشمی رئیس شورای شهر به عنوان کاندیدای شهرداری تهران مطرح نیست، برخی از اعضای شورای شهر از نوع برخورد وی تشکر کردند. حسن رسولی، عضو کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر در این رابطه گفت: ما مصمم به حفظ انسجام شورا هستیم. برخورد آقای هاشمی بزرگمنشانه و نزدیک به سیره مرحوم آیت‌الله هاشمی است.

سالاری عضو دیگر شورای شهر نیز با بیان اینکه هاشمی همواره به نظرات اعضای شورا احترام گذاشته است، ادامه داد: برای اعضا انسجام شورا بسیار اهمیت دارد و حضور آقای هاشمی در حفظ انسجام شورا بسیار موثر است.

با این حال این عضو شورا در ادامه به اهتمام برای حضور مجدد هاشمی در لیست کاندیداهای شهرداری اشاره کرد و گفت: اگر هر کدام از این کاندیداهای هفت نفره بالا بیاید اگر واجد ویژگی‌هایی همچون تعامل سازنده با دیگر نهادها نباشند بنده شخصا از شهردار شدن هاشمی حمایت می‌کنم و به ایشان رای می‌دهم.

در ادامه این جلسه محسن هاشمی به شوخی در واکنش به این سوال منشی شورا که آیا وقت تذکر پیش از دستور دیگری هم هست یا خیر گفت: من فقط اجازه می‌دهم کسانی که از من تشکر کردند، صحبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز