خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

گره‌های ترافیکی تهران برای هیچ‌کس مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۴۹

رئیس شورای شهر تهران گفت: گره‌های ترافیکی تهران و اولویت برای حل آنها برای هیچ کس از جمله شهردار آینده، پورسیدآقایی یا شورا مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر و در جریان بررسی "الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌ها" با بیان اینکه از مرکز کنترل ترافیک تهران بازدید کرده است؛ گفت: در جریان این بازدید مکان‌هایی را به ما نشان دادند که گره ترافیکی بود و گفتند بهتر است اولویت‌بندی شود.

وی در انتقاد به عملکرد مدیریت شهری گذشته در خصوص حل معضل گره‌های ترافیکی افزود: در شهر در جاهایی پول خرج می‌شود که نباید بشود. مخالفت کردن با این طرح به صلاح نیست و عناد با چیزی که می‌تواند باعث همبستگی شود، درست نیست.

هاشمی با بیان اینکه گره‌های ترافیکی تهران و اولویت برای حل آنها برای هیچ کس از جمله شهردار آینده، پورسیدآقایی یا شورا مشخص نیست، افزود: برای ما مشخص نیست که چقدر برای این گره‌های ترافیکی باید هزینه شود. از معاونت می‌خواهیم این طرح را جدی بگیرد، چراکه می‌تواند در حل گره‌های ترافیکی موثر واقع شود. چرا چند میلیارد تومان صرف ساخت پل صدرکرده‌اند، در حالی که به چندین هزار گره ترافیکی دیگر هیچ توجهی نشده است.

وی ادامه داد: زیرگذری ساخته‌اند و هزینه کرده‌اند اما با خرج آن می‌توانستند چندین مشکل کوچک دیگر را حل کنند. در حال حاضر تکمیل تونل اسفندیار نسبت به گره‌ها اولویت دارد؟ چه کسی می‌تواند پاسخ این سوال را بدهد.

هاشمی در ادامه خطاب به پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: نباید به این پروژه با لجبازی نگاه شود این طرح می‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد و بهتر است آقای پورسیدآقایی دست از مخالفت با این طرح بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز