خبرگزاری کار ایران

مقاومت مدیران شهری گذشته در برابر مصوبه شورا

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۷۳

سخنگوی شورای شهر تهران خطاب به معاونت شهرسازی و معماری گفت: انتظار می‌رود معاونت شهرسازی و معماری وظایف خود را به عنوان رئیس هیئت موسس خانه معمار انجام داده و هر چه زودتر نسبت به تشکیل هیئت موسس و راه‌اندازی خانه معمار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک روز ملی معمار گفت: در دوره چهارم شورای شهر به پیشنهاد آقای مسجدجامعی طرح الزام شهرداری تهران به تبدیل خانه هنرمندان 2 به خانه معمار (استاد لرزاده) را تصویب کردند و قرار بود شهرداری لایحه تبدیل به خانه معمار را سه ماهه به شورای شهر ارائه دهد.

اعطا با بیان اینکه پس از گذشت نزدیک به یک سال شهرداری منطقه 7 از تحویل خانه استاد لرزاده ممانعت می‌کند ادامه داد: در پاسخ به تذکر قبلی بنده درباره این مساله معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران پاسخ داده که خانه استاد لرزاده و ساختمان مجاور در حال حاضر توسط شورایاری محله مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و امکان تخلیه خانه امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم اعتبار لازم برای خرید ملک مناسب برای جابجایی شورایاری و تحقق مصوبه شورا در نظر گرفته شود.

سخنگوی شورای شهر در ادامه با بیان اینکه از ساختمان مجاور هم بهره‌برداری درمانی بهداشتی می‌شود ادامه داد: این ساختمان مجاور باید در تامین فضاهای مکمل اداری اموزشی پژوهشی استفاده شود و بهره‌برداری از این ساختمان به عنوان مرکز بهداشتی – درمانی خلاف مقررات و مصوبات شورای شهر است و از شهرداری منطقه 7 هم انتظار داریم جایگزینی برای ساختمان شورایاری محله مذکور پیش بینی کنند.

اعطا همچنین در انتها خطاب به معاونت شهرسازی و معماری گفت: انتظار می‌رود معاونت شهرسازی و معماری وظایف خود را به عنوان رئیس هیئت موسس خانه معمار انجام داده و هر چه زودتر نسبت به تشکیل هیئت موسس و راه‌اندازی خانه معمار اقدام کنند.

وی افزود: متاسفانه مدیران وقت در برابر مصوبه شورا برای تبدیل خانه استاد لرزاده به خانه معمار مقاومت کرده و مانع اجرای آن شدند و نه تنها مدارکی برای شورا ارسال نکردند بلکه روند ساخت و ساز پروژه ساختمانی در حال احداث را نیز متوقف نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز