خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

حریق در کارگاه تولیدی صنعتی چهاردانگه/مصدومیت یک آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۹۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت یک آتش‌نشان در حریق گسترده کارگاه تولیدی صنعتی در چهاردانگه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 12:53 دقیقه یک مورد آتش‌سوزی در کارگاه تولیدی و صنعتی در چهاردانگه محله حسین‌آباد به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد. این منطقه خارج از محدوده شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نیروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شوند گفت: محل حادثه دو باب سوله به وسعت 450 متر بود که مسقف و دارای سقف‌های شیروانی و قدیمی بودند یکی از این سوله‌ها کارگاه تولید تینر و مایعات نفتی قابل اشتعال بود سوله مجاور نیز کارگاه تولید ام‌دی‌اف و لوازم ساخت کابینت بود که دچار آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: شدت آتش‌ به حدی بود که شعله‌ها از زیر سقف‌ها به بیرون زده بود و باعث تخریب سقف‌ها شده بود. آتش‌نشانان مجبور شدند بخشی از دیوارها را بشکافند تا بتوانند به کانون آتش سوزی دسترسی پیدا کنند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان خیلی سریع موفق شدند که آتش را تحت کنترل درآوردند و از سرایت آتش جلوگیری شد یک دستگاه کامیونت که مشغول جابجا کردن این مایعات بود نیز دچار حریق شده بود یک نفر از آتش‌نشانان تهرانی دچار مصدومیت و سوختگی جزئی از نقاط مختلف بدن شده بود. در حال حاضر نیز آتش تحت کنترل است و تا دقایقی دیگر خاموش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز