خبرگزاری کار ایران

دستگیری زورگیر خیابان قائم مقام در درگیری با پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۰۴۰

رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی از دستگیری یک زورگیر تلفن همراه در خیابان قائم مقام فراهانی خبر داد.

به گزارش ایلنا،سرهنگ پور مصطفوی دراین باره گفت: روز گذشته مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۵ سنایی در حال گشت زنی در محدوده خیابان قائم مقام فراهانی بودند که درگیری میان دو مرد توجه آنها را به خود جلب کرده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. اما به محض نزدیک شدن ماموارن به محل یکی از طرفین درگیری پا به فرار گذاشت.

وی با بیان اینکه به دنبال این اقدام تعقیب و گریز میان این فرد و ماموران پلیس آغاز شد، گفت: دقایقی بعد متهم در تعقیب و گریز با ماموران متوقف و دستگیر شد و به همراه طرف دیگر درگیری به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد فراری قصد زورگیری از طرف دیگر نزاع را داشته و درگیری هم در پی همین اقدام ناکام صورت گرفته است که بلافاصله این فرد تحت بازجویی و سوابق وی مورد بررسی قرار گرفت.

پور مصطفوی با بیان اینکه این فرد از مجرمان تحت تعقیب و سابقه دار بود، گفت: این فرد ر بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به پنج فقره سرقت دیگر به شیوه زورگیری در محله های مرکزی تهران اقرار کرد که با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز