خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی خبر داد:

نجات سه گردشگر از رانش زمین در ورین دماوند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۳۵

سه گردشگر از رانش زمین در مسیر دریاچه تار محدوده کوهستانی ورین نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، مسئول ستاد بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از گردشگران با شماره 112 خدمات امدادی استان و اعلام به ستاد مدیریت بحران شهرستان، 2 تیم 4 نفره از ستاد مدیریت بحران شهرداری دماوند و جمعیت هلال‌احمر شهرستان همراه با یک‌دستگاه لودر و دیگر تجهیزات امدادی به منطقه اعزام شده و توانستند گردشگران را از ساعت 18 در عملیات امدادی به مدت چهار ساعت به سلامت نجات دهند.

جعفر نورمحمدی ادامه داد: این گردشگران که اهل تهران بودند برای گردش به دریاچه تار دماوند محدوده کوهستانی ورین آمده بودند که به علت بارش باران شدید امروز و برف در ارتفاعات، گرفتار رانش زمین شدند که توسط 8 نفر از نیروهای امدادی و خدماتی نجات یافتند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم نجات این افراد، احتمال وقوع حادثه برای آنان بود، گفت: با توجه به شرایط جوی فصل بهار و بارش روزهای گذشته، تردد افراد در مسیرهای کوهستانی انجام نمی‌شود و یا کمتر اتفاق می‌افتد که به گردشگران توصیه می‌شود حتما در زمان مناسب تری به مناطق تردد کنند. سن این سه گردشگر بین 18 تا 40 سال بود که خوشبختانه با عملیات به موقع نیروهای امدادی ساعت 22 امشب به داخل شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز