خبرگزاری کار ایران

حسینی میلانی:

تاخیر در اجرای لغو مصوبه برج باغ را به اطلاع افکارعمومی می‌رسانم/ هدف شورای پنجم مبارزه با مافیای باغ‌خواری است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۹۹۰

عضو شورای شهر تهران گفت:هدف شورای پنجم مبارزه با مافیای باغ‌خواری است

به گزراش ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در نشست مشترک کمیسیون محیط زیست و شهرسازی گفت: بحث باغات از مهمترین برنامه‌های مورد پیگیری اعضای شورای شهر در دوره پنجم است. ما قول پیگیری این موضوع را به مردم داده‌ایم و به این خاطر، رای میلیونی هم از مردم گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: صیانت از باغات جزو سیاست‌های ابلاغی و ملاحظات مقام معظم رهبری است و هم قوه قضاییه در این باره با شورای شهر همراه است و همکاری‌های لازم را با ما دارد.

میلانی افزود: در این مدت شهروندان تهرانی به ما خرده گرفتند که چرا لغو طرح برج باغ شش ماه به طول انجامید و چرا زودتر این کار را انجام ندادید. حرفشان هم درست است و باید این کار زودتر انجام می‌شد.شهروندان تهران به صورت جدی خواستار حفظ و صیانت از باغات موجود هستند و من با پیگیری این موضوع، عدم اجرای آن را به اطلاع افکارعمومی خواهم رساند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه ابلاغ لغو طرح برج باغ باید با فوریت در دستورکار قرار گیرد، گفت: باید گزارش مشترکی دقیق به دو کمیسیون محیط زیست و شهرسازی داده و تشریح شود که در شش ماه گذشته و هم در مدت فترت چه تعداد پروانه ساختمانی برج باغ صادر شده است.

وی ادامه داد: هدف شورای پنجم مبارزه با مافیای باغ‌خواری است و در این راستا، سمن‌ها و مردم نیز پشت سر ما هستند. در این چارچوب معاونت شهرسازی باید با قدرت تمام لغو کامل مصوبه برج باغ را دنبال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز