خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی‌ها در ۶ استان متاثر از سیل، آبگرفتگی و طوفان ادامه دارد

کد خبر : ۶۱۶۳۵۰

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به جزئیات عملیات در استان‌های متاثر از سیل، آبگرفتگی و طوفان، گفت: امدادرسانی در ۶ استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی درباره عملیات سیل، آبگرفتگی و طوفان در 6 استان کشور اعلام کرد: در روزهای ۳ تا 5 اردیبهشت ماه، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در ۶ استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی و طوفان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: 48 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین در این استان‌ها متاثر از این حوادث بودند و در مجموع به سه هزار و 200 تن امدادرسانی شد که از این تعداد 89 نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه طی 72 ساعت گذشته 246 امدادگر و نجاتگر در قالب 68 تیم عملیاتی نسبت به ارائه خدمات امدادی اقدام کردند، خاطرنشان کرد: امدادگران همچنین در میان حادثه دیدگان اقلامی از جمله 22 دستگاه چادر، 1390 تخته پتو ، 2200 کیلوگرم نایلون،140 تخته موکت،180 شعله والور وفانوس،160 ست شستشو ،  2700 قوطیکنسروجات، 400 کیلوگرمقند و شکر،  822 قرص نان، 100 کیلوگرمخرما ، 500 بستهبیسکویت،  300 کیلوگرمحبوبات،  200 کیلوگرمروغن و 60 کیلوگرم کشمش توزیع کردند و امدادرسانی ها در استان های متاثر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز