خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری مطرح کرد:

آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت های ناجا در سال ۹۷/ استقبال مردم از طرح‌های پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها

کد خبر : ۶۱۶۳۵۷

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت‌های ناجا در سال جدید است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جلسه جمع بندی نتایج نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و یادآوری حادثه طبس، اظهارداشت: در سال ۵۹ ،پس از اشغال لانه جاسوسی، آمریکایی‌ها با نقشه بسیار قصد داشتند پس از طبس به تهران آمده و نقشه های خود را اجرا کنند که ناکام ماندند؛ دست نشانده‌های آنها آماده حرکت و شکست انقلاب بودند که با الطاف الهی، مکر دشمنان به خودشان بازگشت و در طبس شکست خوردند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود "انقلاب متعلق به امام زمان(عج) هست" یک شعار نسیت البته به شرط آن که به عهد و پیمانی که بسته‌ایم، بایستیم و راه درست را در پیش بگیریم.

سردار اشتری از یزد به عنوان استان دارالعلم و دارالعباده نام برد و ادامه داد: استان یزد دارای مردم متدین و شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده ناجا، هدف از نظارت های ستادی را مشخص کردن معایب و نواقص و رفع آن عنوان و بیان کرد: بایستی نتایج مثبتی از این نظارت ها بگیریم که قطعا اثرگذار است.

این مقام‌عالی انتظامی کشور به حضور فرماندهان ارشد نظامی به محضر مقام معظم رهبری در فروردین‌ماه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: باید در استان‌ها اولویت کاری مشخص و کارها پیگیری شود تا به هدف اصلی برسیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث سال ۹۶، تاکید کرد: باید آمادگی‌های خود را نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء دهیم، آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت‌های ناجا در سال جدید است.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است و باید آن را در همه ابعاد حفظ کرده و ارتقاء دهیم، تصریح کرد: اولویت پلیس اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه است تا مقابله بنابراین باید در این رابطه آمادگی لازم را داشته باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه به تعالی رفتار کارکنان معتقد هستیم، تصریح کرد: مردم از طرح‌های پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها استقبال می‌کنند؛ پلیس پاسدار و حافظ انقلاب است و در اجرای ماموریت و وظایف خود کوتاه نمی آید.

وی به افزایش ۴۸ درصدی جرایم در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند چه جرایمی در فضای مجازی و بستر تلگرام رخ می‌دهد که مهمترین جرایم مسائل اخلاقی و کلاهبرداری است.

سردار اشتری در پایان ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی و مجموعه کارکنان استان یزد، گفت: باید تلاش کنیم تا در شاخص‌های امنیتی به حد مطلوب برسیم و این شاخص‌ها ارتقاء یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز