خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتقاد از وضعیت نامناسب خدمات درمانی در سرپل‌ذهاب/هنوز بیمارستانی احداث نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۴۰۰

رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب ضمن انتقاد از از وضعیت نامناسب خدمات درمانی در این شهر گفت: قرار بود یک بیمارستان در شهر احداث شود که هنوز اتفاقی نیفتاده است، بیمارستان شهدا هم در حال بازسازی است و شهر از نظر خدمات درمانی وضعیت مناسبی ندارد.

سید مجتبی جاسمی (رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده بیان داشت: وضعیت سرپل‌ذهاب به هیچ عنوان مناسب نیست.

وی با اشاره به گرم شدن مناطق زلزله‌زده و دمای هوای بالا در فصل بهار و تابستان گفت: مردم این مناطق همین الان باید کولر روشن کنند، در حالی که وضعیت کانکس‌ها اصلا مناسب نیست و در روز‌ها شبیه به کوره می‌شود.

مسئولان همچنان تصمیم قطعی نگرفته‌اند

رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: مسئولان همچنان تصمیم قطعی نگرفته‌اند که باید وسایل سرمایشی به مردم اعطا کنند یا اینکه مبلغی را برای خرید این لوازم در اختیار مردم قرار دهند.

جاسمی با اشاره به مبالغ ناچیزی که برای ترمیم خانه‌های آسیب دیده به مردم تعلق گرفته است، بیان داشت: این وام ۵۰ میلیونی برای بازسازی‌ کافی نیست. اگر این روند ادامه پیدا کند، اهالی شهر خانه‌های خود را تخلیه کرده و به شهرهای دیگر می‌روند، با این مبالغ ناچیزی که برای بازسازی به مردم تعلق گرفته است، نمی‌توان انتظار داشت مردم خانه‌های خود را به درستی و خوبی ترمیم کنند.

برگزاری کلاس‌های درس در کانکس

رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: اکثر کلاس‌های درس هم در کانکس‌ها تشکیل می‌شود.

وی افزود: گرچه بارندگی در مناطق وجود دارد، اما هوا گرم شده است، همچنان مردم مشکل سرویس بهداشتی دارند، برخی از خانه‌ها تخریب شده است و استفاده از سرویس بهداشتی با مشکل مواجه است، مردم زیادی کانکس ندارند و در چادر زندگی می‌کنند.

انتقاد از وضعیت نامشخص مستاجر‌ها

جاسمی در ادامه با اشاره به وضعیت نامشخص مستاجر‌ها بیان داشت: قرار بود زمین در اختیار این افراد قرار گیرد که خبری نشده است. بسیاری از مستاجر‌ها بیش از ۱۰ میلیون خسارت به لوازم منزل دیده‌اند که ریالی از آن را دریافت نکرده‌اند.

رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب با اشاره به وضعیت شهرداری سرپل‌ذهاب بیان داشت: یک ریال کمک دولتی به شهرداری صورت نگرفته است، در حالی که ماهی ۷۰۰ میلیون تومان حقوق جاری کارکنان شهرداری سرپلذهاب است، همچنین دستگاه‌های شهرداری نیز مستهلک شده است.

جاسمی همچنین در رابطه با وضعیت بهداشتی و درمانی در سرپل‌ذهاب بیان داشت: قرار بود یک بیمارستان در شهر احداث شود که هنوز اتفاقی نیفتاده است، بیمارستان شهدا هم در حال بازسازی است و شهر از نظر خدمات درمانی وضعیت مناسبی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز