خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار منطقه دو؛

طرح پایش سلامت شهرداری منطقه دو کلید خورد

کد خبر : ۶۱۶۴۶۵

همزمان با هفته ملی سلامت، طرح پایش سلامت شهرداری منطقه دو (ویژه پرسنل شاغل) با حضور شهردار منطقه و معاونان وی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا،‌ طرح پایش سلامت شهرداری منطقه دو برای اولین بار با هدف پایش سلامت سه گروه پرسنل شاغل، شهروندان محلات کم‌برخوردار و دانش‌آموزان سبز منطقه دو آغاز و در جریان اجرای این طرح در فاز اول پرونده سلامت شاغلان منطقه دو پس از انجام مراحل چک و معاینه پزشکی تشکیل گردید.

رسول کشت‌پور در مراسم طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه گفت: اولین نیاز همکاران ما سلامت جسم و روان است.

وی با بیان اینکه گزارشی از وضعیت سلامت همکاران در اختیار بنده قرار گرفت و خوشبختانه سلامتی همکارانمان در شرایط خوبی قرار دارد، اظهار داشت: این طرح برای اولین بار و با نگاه اهمیت موضوع سلامت و توجه به منابع انسانی سازمانی در منطقه دو آغاز شد.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه برای ارتقاء سلامتی کارکنان باید اقدامات عملی صورت گیرد نه شعاری،‌ تصریح کرد: میزان مداخلات ما در سلامت در حد نظام ارجاع و جاری‌سازی نظام خود مراقبتی است و بیش از این نباید مداخله کنیم، اما در امر سلامت همکاران، توجه و اقدامات ویژه ضروری است، چراکه در مقابل سلامتی پرسنل خود را مسئول می‌دانیم.

کشت‌پور اضافه کرد: معتقدیم که منابع انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان بوده و تأمین اهداف یک سازمان در گرو تلاش و اهتمام ایشان است و پیش‌شرط تحقق این امر منوط بر سلامت جسم و روان خواهد بود.

گفتنی است در این طرح با تشکیل پرونده سلامت برای پرسنل و بررسی های شاخص‌‌های اولیه در سه حوزه تغذیه و بررسی BMI، ارزیابی نیمرخ روانی افراد و غربالگری سه سرطان شایع در ایران با همکاری مرکز بهداشت شمال غرب، انستیتو تغذیه ایران، کلینیک روانشناسی بهروان و مرکز پیشگیری و مرکز کنترل سرطان آلا محقق شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز