خبرگزاری کار ایران

جزییات دستگیری عامل جنایت منطقه باقرشهر

کد خبر : ۶۱۶۵۶۵

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت جزییات دستگیری عامل جنایت منطقه باقرشهر را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت جزییات دستگیری عامل جنایت منطقه باقرشهر را بدین شرح اعلام کرد و گفت: ساعت ۲۳:۳۵ چهارم اردیبهشت جسد خانمی حدودا ۵۰ ساله داخل گونی نارنجی رنگ در داخل سطل زباله توسط عوال شهرداری کشف شد و به کلانتری ۱۷۵ باقرشهر اعلام گردید.  

وی افزود: همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی هویت مقتوله، در ۳۰ دقیقه بامداد ۵اردیبهشت فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۵ اعلام نمود همسرش پس از پایان ساعت کارش به منزل مراجعت نکرده است. با توجه به مشخصات و تصاویر ارائه شده از سوی این شخص، مأمورین موفق به شناسایی مقتوله شده و هویت جسد کشف شده تایید شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همزمان با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی از محل کار و خانواده ی مقتوله، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته محدوده کشف جسد موفق به شناسایی تصویر متعلق به دو جوانی شدند که آنها را در حال انتقال گونی نارنجی رنگ حاوی به محل کشف جسد نشان می داد.

وی با اشاره به اینکه در همان تحقیقات اولیه مشخص که آنها، دو برادر ۲۵ و ۲۲ ساله هستند که در همان کارگاه خیاطی محل کار مقتوله مشغول به کار می باشند، گفت: دو برادر پس از دستگیری صراحتا اعلام کردند با انگیزه سرقت طلاهای مقتوله وی را به قتل رساندند . یکی از برادرها ابتدا با یک میله به سر مقتوله چند ضربه زده و سپس دیگری با ضربات متعدد چاقو او را به قتل می رساند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم اضافه کرد: با توجه به اعتراف صریح متهمین، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی با مراجعه به محل زندگی دو برادر در خیابان ۱۵ خرداد و در بازرسی از منزل آنها چندین حلقه النگو و یک عدد انگشتر متعلق به مقتوله را داخل یک پارچه قرمز رنگ کشف و در ادامه آلت قتاله نیز همراه با طلاجات مقتوله کشف شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز