خبرگزاری کار ایران

سرگرد صالحی:

سارق کوله‌‌های مسافران در پایانه جنوب تهران به دام افتاد

کد خبر : ۶۱۶۶۴۶

رئیس کلانتری ۲۰۸ گفت: متهم که غافلگیر شده بودند سعی کرد با اظهارات واهی و بهانه‌های مختلف خود را از دست ماموران‌‌ رها کنند اما این امر کارگر نیفتاد.

به گزارش ایلنا، سرگرد ایوب صالحی گفت: با توجه به سرقت‌های مکرر کوله مسافران در پایانه جنوب، بررسی و تحقیقات میدانی از سوی ماموران تجسس کلانتری آغاز و مشخص شد سارق از غفلت مسافران سوء‌استفاده کرده و در فرصت مناسبی کوله آنان را کش رفته است.

وی افزود: تعقیب و مراقبت‌های هدفمند، آغاز شد تا اینکه صبح روز گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری هنگام گشت‌زنی در پایانه جنوب، متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که در حال حمل ۵ کوله‌پشتی مسافرتی بود که وی را تحت نظر قرار دادند.

سرگرد صالحی عنوان داشت: پس از دقایقی مراقبت ویژه و اطمینان از تطبیق مشخصات اعلامی سارق کوله‌ها، با متهم تحت مراقبت، ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۲۰۸ تصریح کرد: متهم که غافلگیر شده بودند سعی کرد با اظهارات واهی و بهانه‌های مختلف خود را از دست ماموران‌‌ رها کنند اما این امر کارگر نیفتاد و متهم به همراه کوله‌های کشف شده به کلانتری منتقل شد.

وی اظهار داشت: در همین اثنا یکی از مال‌باختگان به کلانتری مراجعه و ضمن شناسایی کوله خود، به طرح شکایتی از سارق اقدام کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده با اقرار متهم، گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کلانتری قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز