خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبر داد:

حریق مخزن هزار لیتری گازوییل در یک کارگاه ساختمانی در پونک/ حادثه مصدومی نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۶۸۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق یک مخزن هزار لیتری گازوییل در یک کارگاه ساختمانی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 17:10 امروز عصر یک مورد حادثه آتش‌سوزی در محله پونک بلوار همیلا خیابان پارک به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به دود غلیظی که در منطقه دیده شد، ادامه داد: سه ایستگاه آتش‌نشانی و خودروی حامل کف به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک کارگاه ساختمانی در حال ساخت بود که 4 منبع گازوییل آنجا بود. گنجایش یکی از این مخازن ده هزار لیتر و سه مخزن دیگر هزار لیتر بود.

ملکی خاطرنشان کرد: هنگامی که کارگران در طبقات بالایی مشغول جوشکاری بودند باعث شده بود یکی از این مخازن هزار لیتری شعله‌ور شده و به سرعت در حال سرایت به مخازن دیگر بود.

وی تصریح کرد: این آتش‌سوزی همچنین باعث جاری شدن گازوییل در جوی آب شده بود و مسافتی حدود صد متر در جوی آب بر اثر جاری شدن گازوییل شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآورشد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و همزمان با خاموش کردن مخازن گازوییل آتش داخل جوی را نیز خاموش کردند و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به‌دلیل اینکه در محوطه بیرونی قرار داشت دود گرفتگی ایجاد نشده بود و مورد مصدومیت نیز نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز