خبرگزاری کار ایران

اظهارات سید حسن خمینی از زبان محسن هاشمی؛

نتیجه سیاست‌بازی باید رضایت مردم باشد/ مردمداری به‌معنای انجام حرکات پوپولیستی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۷۱۹

اعضای شورای‌شهر تهران در آستانه روز شوراها سر مزار مرحوم آیت‌الله طالقانی حاضر شده و ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپس اعضای شورای‌شهر  بر مزار شهدای هفتم تیر حاضر شده و به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام کردند. پس از آن  اعضای شورای‌شهر تهران با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق و با سید حسن خمینی دیدار کردند.

محسن هاشمی‌رفسنجانی پس از مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار با سید حسن خمینی که به مناسبت روز شوراها داشتیم ایشان نصیحت‌هایی را خطاب به اعضای شورا بیان کردند.

رییس شورای‌شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین صحبت‌های سید حسن خمینی توصیه به مردمداری بود، افزود: از نظر یادگار امام(ره)، مردمداری به‌معنای انجام حرکات پوپولیستی نیست. مردمداری واقعی به این معنا نیست که با مردم به صورت تفرعنی برخورد کنیم بلکه باید تصمیمات ما در کوتاه‌مدت و دراز مدت به نفع مردم باشد.

وی ادامه داد: یادگار امام(ره) همچنین به موضوع انسجام شوراها اشاره و تاکید کردند که با توجه به رأی جدی که این دوره مردم تهران به اعضای پنجمین دوره شوراها داده‌اند و توقعاتی که مردم از اعضا دارند، انسجام شورا باید کماکان حفظ شود. همچنین درباره کارآمدی شوراها و شهرداری صحبت کردند و تاکید کردند نباید این حس به مردم دست بدهد که شورایی که رأی بالایی دارد در بعد کارآمدی تاثیر مورد انتظار را ندارد.

رییس شورای‌شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: یادگار امام تاکید کردند که باید هر چه زودتر فعالیت‌ها و اقداماتی توسط شورا و شهرداری انجام شود که رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد و آنچه در سیاست و سیاست‌بازی در نهایت مورد اهمیت است جلب رضایت مردم است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره انتخاب شهردار تهران صحبتی شده یا خیر؟ گفت: در این جلسه صحبتی درباره انتخاب شهردار تهران نشد و فقط سید حسن آقا گفتند که ان‌شاالله شهردار تهران هر چه زودتر انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز