خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت:

پلیس همراه و حامی کارگر است/برخورد ویژه با قاچاق در راستای حمایت از کارگران

کد خبر : ۶۱۶۷۵۹

رئیس پلیس پایتخت در آستانه روز جهانی کار و کارگر بیان داشت: پلیس در راستای حمایت از کارگران و اقتصاد کشور بطور ویژه و جدی با موضوع قاچاق برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در گرامی داشت مقام و جایگاه کارگر با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و دیدار با مدیر کل و تعدادی از خانواده شهدای جامعه کارگری، داشت: بحمدالله در همه عرصه ها امروز کارگران ما حضوری موثر و ارزشمند دارند.

در این جلسه که محجوب نماینده مردم تهران نیز حضور داشت سردار رحیمی افزود: هفته کارگر را باید به کارگران عزیزی که در این عرصه مهم و راهبردی تلاش می کنند و همه تلاش خود را صرف رونق اقتصاد کشورمان می کنند صمیمانه تبریک گفت چرا که این عزیزان سربازان عرصه اقتصادی ما هستند که در جنگ اقتصادی برابر دشمنان مردانه ایستاده اند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ما با تمام وجود به خانواده بزرگ کارگران ایران اسلامی ارادت داریم و همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا همراه و حامی شما باشیم.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: ما اعتقادی به اقتدار بی معنا و پوشالی نداریم و بلکه معتقدیم تنها زمانی پلیس دارای اقتدار واقعی است که از حمایت مردمی برخوردار باشد.

سردار رحیمی اظهار کرد: پلیس در راستای حمایت از کارگران و اقتصاد کشور بطور ویژه و جدی با موضوع قاچاق برخورد خواهد کرد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، در ابتدای جلسه دکتر شاه کرمی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران هم در سخنانی بیان داشت:نظام ما ثمره ایثار و شهادت است و حفظ نظام مقدس اسلامی ما مبتنی بر تداوم فرهنگ ایثار و شهادت است و تداوم این فرهنگ همواره یکی از واجبات و ضرورت های جامعه است.

در پایان این جلسه از تعدادی خانواده معظم شهدای جامعه کارگری قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز