خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان های ویژه ناجا مطرح کرد:

نمایش چهره مقتدر و توانمند از یگان ویژه با مدیریت صحنه در ماموریت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۵۰

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: باید در ماموریت ها با تدبیر و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: به لطف پروردگار و تلاش شبانه روزی کارکنان، یگان ویژه جایگاه منحصر به فردی در جامعه دارد و با برنامه ریزی های دقیق و آموزش های جدید در پی ارتقاء  این یگان هستیم.

وی افزود: بحمدالله در طول ماموریت های گذشته موفقیت های زیادی را کسب نموده ایم که این مهم نشان دهنده تلاش همه جانبه، اجرای برنامه های اصولی و کاربردی است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا عنوان کرد: یکی از عوامل مهم و اساسی در ماموریت های محوله توجه ویژه به آموزش های علمی و  بصیرتی  است، چراکه این امر موجب اهتمام در خدمت رسانی و تحقق اهداف سازمانی می شود. آموزش های علمی و  بصیرتی، باعث بالا رفتن آستانه تحمل کارکنان در ماموریت ها و استفاده از روش های نرم و بازدارنده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: باید در ماموریت ها با تدبیر،حوصله و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

سردار کرمی خطاب به فرماندهان بیان کرد: فرماندهان باید تهدیدات را بشناسند و توان خود را متناسب با تهدیدات ارتقاء بخشند تا در میدان عمل با تفکر و تدبیر ایفای نقش کنند.

فرمانده یگان های ویژه ادامه داد: ما باید با تکیه بر نقاط قوت، نقاط ضعف را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم با انسجام همگانی و رعایت شاخص های امنیتی در ماموریت های محوله به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: دانش فرماندهان،مشارکت نیروها و اقدام توام با هوشمندی و سرعت؛ سه نکته مهم در رسیدن به موفقیت است چراکه با افزایش دانش هر فرمانده و مشارکت دادن کارکنان در امور، می توانیم سطح یگان های ویژه را ارتقاء بخشیم و با آمادگی بالا در مقابل هر گونه نا امنی ایستادگی کنیم.

 سردار کرمی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: باید در ماه مبارک رمضان آموزش ها را در بعد علمی، بصیرتی، اخلاقی و قرآنی متمرکز کنیم تا بتوانیم از این فرصت مناسب برای ارتقاء روحیه معنوی کارکنان بهره ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز