خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی:

درخواست ما از شهردار جدید شتاب بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۵۲۳

محسن هاشمی در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر گفت: از آقای افشانی انتظار داریم با شتاب هرچه بیشتر کار را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر، محمدعلی افشانی (شهردار جدید تهران) برای قرائت سوگندنامه در صحن شورای شهر تهران حاضر شد.

محسن هاشمی (رئیس شورای شهر) در ابتدای جلسه با اشاره به تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم همه بتوانیم در این ماه مبارک روزه‌داری واقعی را تجربه کنیم چراکه گرسنگی و تشنگی کمترین قسمت روزه است این در حالی است که بالاترین روزه آن است که از همه اعضای دست و زبان گناهی سر نزند.

وی ادامه داد: بهترین روزه روزه‌ای است که حتی قلب انسان نیز به گناهانی همچون حسد و کینه آلوده نشود.

وی با اشاره به حضور شهردار جدید در صحن شورا ادامه داد:‌ نخستین روز کاری آقای افشانی با سالروز 29 اردیبهشت ماه مصادف شد و این مساله را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مردم فصل درخشانی در خدمت به آنها رقم بخورد.

رئیس شورای شهر در ادامه به اقدامات نجفی در شهرداری اشاره کرد و افزود: مسیری که آقای نجفی به خوبی آغاز کردند اما دولت مستعجل ایشان به درازا نکشید و پس از دو ماه از استعفای شهردار آقای افشانی کار خود را آغاز کردند و شاید از منظری ایشان فرصت بهتری نسبت به شهردار سابق برای خدمت داشته باشند چراکه بخش قابل توجهی از تغیر و تحولات در شهرداری رخ داده و شرایط مالی نسبت به سال گذشته بهتر است.

وی با بیان اینکه انتظار شورای شهر که با رای بالا و 90 درصدی شهردار جدید را انتخاب کرد شتاب در خدمت است ادامه داد: ازجمله سرفصل‌های مهم برنامه شورا که برگرفته از خواسته‌های مردم تهران است؛ می‌توان به تمرکز در حوزه حمل و نقل عمومی، شفاف سازی فرآیند مدیریت شهری، اصلاح منابع مالی، افزایش اتکا به درآمد پایدار و شتاب بخشیدن به فرآیند نوسازی بافت‌های فرسوده اشاره کرد و آقای نجفی که آرزوی سلامتی برای ایشان را داریم، گام نخست را در این راستا برداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز