خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دلایل کاهش سن انحراف بین نوجوانان و جوانان از زبانِ رییس پلیس پایتخت

کد خبر : ۶۲۴۵۶۴

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: متاسفانه برخی کافی‌شاپ‌ها و باشگاه‌های پرورش‌اندام که غیرمجاز فعالیت می‌کنند به کانونی برای انحراف نوجوانان و جوانان تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متاسفانه این روزها شاهد هستیم که سن آسیب‌پذیری در حوزه مواد مخدر و آسیب‌های اخلاقی کاهش پیدا کرده و در هفته‌های گذشته در اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش از میان 300 نفر بازداشت شده 70 نفر زیر 18 سال بودند. سردار حسین رحیمی در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: مکان‌هایی همچون کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های پرورش اندام و ... می‌تواند بستر مناسبی برای به انحراف کشیدن جوانان باشد. متاسفانه برخی از این مراکز که البته مجاز هم نیستند به کانونی تبدیل شده‌اند که جوانان را به انحراف و اوباش‌گری بکشانند.

وی با تاکیدبر اینکه سن آسیب‌پذیری در حوزه مواد مخدر، آسیب‌های اخلاقی و اوباش‌گری کاهش پیدا کرده درباره چرایی این آسیب‌ اجتماعی گفت: بی‌کم‌توجهی خانواده‌ها در بروز این آسیب بسیار موثر است.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: خانواده‌ها باید مراقب باشند که فرزندانشان در معرض خطرهای اینچنینی قرار نگرفته و دچار مشکل نشوند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: حضور صفحات مجازی افراد اراذل و اوباش با تعداد فالوئر بالا نیز می‌تواند در کاهش سن اراذل و اوباش در نوجوانان بسیار موثر باشد.

گفتنی است در هفته‌های اخیر نیز پلیس تهران بزرگ با برگزاری کارگاه دو روزه فرهنگ‌یاران پلیس، قصد دارد از همکاری آموزش و پرورش برای کاهش این جرائم بهره بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز