خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

تخلفات احصا شده‌ی زمان نجفی را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنم/با رسانه‌ای کردن تخلفات قبل از اثبات مخالفم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۶۰۸

شهردار تهران به خبرنگاران اعلام کرد که با رسانه‌ای کردن هر نوع تخلف قبل از اثبات آن مخالف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی افشانی (شهردار تهران) در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران ری و تجریش در جمع خبرنگاران گفت: هر تخلفی که در زمان آقای نجفی احصا شده بود باید مورد پیگیری قرار گیرد اما روش من این است که کاملا از موضوع آگاه باشیم و تخلف را از مراجع قضایی مرتبط و قانونی پیگیری کنیم.

او تاکید کرد: با رسانه‌ای کردن هر نوع تخلف قبل از اثبات آن مخالف هستم.

افشانی در ادامه گفت: طی دو سه روز آینده کنفرانس خبری با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد تا برنامه‌ام را به‌صورت کامل ارائه کنم. البته برنامه‌هایم را برای اداره شهر به شورای شهر ارائه کرده‌ام. طبیعی است در این برنامه یکی از مهمترین بخش‌ها؛ موضوع آسیب‌های اجتماعی است که قطعا رسیدگی به این آسیب‌ها جزو برنامه‌های اصلی سال 97 است.

شهردار تهران در ادامه گفت: یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت شهری جدید آلودگی هواست. سال گذشته دانش‌آموزان نزدیک به یک ماه نتوانستند به مدرسه بروند. به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا برای کاهش آلودگی با تکیه بر نوسازی حمل و نقل عمومی تلاش کنیم.

افشانی گفت: نوسازی حمل و نقل عمومی جزو تاکیدات و برنامه‌های رئیس‌جمهور است.

او در ادامه تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت دستفروشان جزو برنامه‌های شهرداری است. اما مسائلی در اولویت  هستند که بر کل شهر تاثیرگذار باشند.

افشانی گفت: کار با هر مدیری که توان انجام ماموریت را داشته باشد، پاک‌دست بوده و موجب رضایتمندی مردم باشد، ادامه داده می‌شود.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: اساسا دنبال تغییر نیستم و شیوه‌ام به این صورت است که با کسب شناخت در طول زمان تغییر ایجاد خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز