خبرگزاری کار ایران

شهربانو امانی:

شورای شهر باوجود فشارهای بیرونی به کارآزمودگی رسیده است/آقای شهردار تنها نیستید

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۶۲۱

عضو شورای شهر تهران گفت: آنچه در تهران مفقود است معنی و هویت است. البته گام‌های بزرگ و شجاعانه برای رسیدن به این معنی و هویت نیز در این شهر مفقود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی (عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش) در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر بیان داشت: در سالی که گذشت شورای پنجم قبض و بسطی از انسجام را تجربه کرد و نهایتا با رای یکپارچه به آقای افشانی، نمره قبولی در آزمون وحدت در رویه و رفتار را اخذ کرد.

او افزود: اختلاف در افکار طبیعی است اما آنچه مهم است؛ تفاهم و انسجام رای بر سر اجراست. به گمان من؛ شورای شهر تهران این امر را ثابت کرد که در عین وجود انواع فشارهای بیرونی و اختلاف سلیقه‌های درونی؛ نهاد شورا به حدی از کارآزمودگی رسیده است که بتوان بر آن اتکا کرد و وظایف بیشتری را به آن سپرد.

امانی، خطاب به شهردار منتخب تهران بیان داشت: انتخاب شما حاصل این انسجام و وحدت رویه است. انتخاب شما یکی از نقاط عطف انسجام گروهی در سطح شوراست و شاید الگو برای سایر واحدهای شورایی باشد به همین خاطر توجه شما را به این موضوع جلب می‌کنم که ارتباط منسجم شما و مدیران شما با شورا؛ تقویت‌کننده این مدل از انسجام رفتاری در تفکر شورایی خواهد بود.

او در ادامه گفت: با توجه به مسوولیت سنگینی که به شما محول شده، بدانید که تنها نیستید و با پشتیبانی این شورای منسجم؛ حمایت بخش عمده‌ای از مردم شهر را به همراه دارید.

امانی در ادامه با اشاره به اینکه معنا و هویت در تهران مفقود است، بیان داشت: تهران به اندازه کافی در اثر پروژه‌های ناهمسو مورد آزار قرار گرفته است. از شهردار انتظار داریم تهران و پروژه‌هایش را در زیر چتری از یک معنی و هویت بالادست که مورد تایید شورا نیز باشد، توسعه پایدار دهد.

امانی با اشاره به سالگرد انتخابات شورای شهر بیان داشت: درصد مشارکت این انتخابات شگفت‌آور بود. همچنین تعداد آرای لیست پیروز. این حجم مشارکت و این تعداد رای یک معنی بیشتر نداشت و آن این است که برای بازآفرینی راهی جز موفقیت نداریم و بار سنگینی بر دوش ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز