خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به ایلنا خبر داد:

کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر در تهران طی72 ساعت گذشته

کد خبر : ۶۲۴۶۳۲

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر و دستگیری 15 قاچاقچی طی 72 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده‌فروشان پایتخت گفت: در سه روز گذشته طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان در تهران و محورهای منتهی به تهران اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح 15 قاچاقچی که شامل سه باند بودند شناسایی و دستگیر شده و بیش از یک تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، مرفین، حشیش و هروئین از آنها کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه اعضای این باند قصد انتقال بیش از نیم تن مورفین را داشتند، گفت: این محموله از زاهدان بارگیری و بعد از عبور از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی و مازندران قصد ورود به تهران را داشت که با رصد اطلاعاتی انجام شده و پیگیری این محموله، در بدو ورود به پایتخت تمام اعضای این باند شناسایی و محموله همراهشان نیز ضبط شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به طرح پاکسازی محلات گفت: در این طرح نیز 500 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند همچنین 220 معتاد متجاهر از مناطق مختلف و از جمله هرندی جمع آوری شده‌اند.

وی ادامه داد: گشت‌های ضربت فعال همچنان در اتوبان‌ها، معابر، پارک‌ها و نقاط مختلف شهر به صورت شبانه‌روزی فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز