خبرگزاری کار ایران

ریس شورای شهر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تصویب لایحه شهرداری برای موزه ایران درودی/عدم دخالت شورا در انتصاب مدیران شهری

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۶۴۸

محسن هاشمی درباره سرنوشت مدیران نجفی (شهردار سابق تهران) پس از انتخاب شهردار جدید گفت: ما در شورای شهر در انتصابات دخالتی نداریم لذا توصیه‌ای هم در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رییس شورای شهر تهران) در انتهای شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشارت به محتوای جلسه گفت: پس از قرائت سوگندنامه‌، آقای افشانی برای ادامه کار خود عازم شهرداری شدند البته کارشان را از چهارشنبه شروع کرده‌اند و فرایند انتخاب شهردار به‌طور کامل به پایان رسید.

وی ادامه داد: دستور بعدی تقسیط پرداخت‌های مردم به افرادی بود که با شهرداری کار می‌کنند یعنی مودیان. قرار بود نحوه پرداخت از طریق لایحه شهردار پرداخت شود اما در پی مذاکراتی میان کمیسیون بودجه و‌ برنامه‌ریزی شورای شهر تهران و شهرداری اتفاق افتاد، قرار شد این لایحه‌ رد شده و تا سه ماه دیگر مصوبات شورا به اجرا گذاشته شود، تا بار دیگر لایحه‌ای جامع و جدید توسط شهرداری به شورا ارائه شود.

رییس شورای شهر با اشاره به تصویب و بررسی لایحه موزه ایران درودی نیز تصریح کرد: این لایحه از سوی شهرداری آماده و در کمیسیون نظارت و حقوقی و در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بررسی شد و پس از تصویب، خوشبختانه همه پیشنهادات اعضای شورا در این رابطه رای آورد.

وی در رابطه با سرنوشت مدیران نجفی (شهردار سابق تهران) پس از انتخاب شهردار جدید گفت: ما در شورای شهر در انتصابات دخالتی نداریم لذا توصیه‌ای هم در این زمینه نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که کدامیک از انتظارات مردم از سوی شورای شهر برآورده نشده است، اظهار کرد: اجازه بدهید راجع به این انتظارات صحبت نکنم چراکه سوءتفاهم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز