خبرگزاری کار ایران

شناسایی۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی ناایمن در شمال شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۵۰

شهردار منطقه چهار تهران از شناسایی ساختمان‌های ناایمن و خطرساز شمال شرق تهران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی ناایمن در منطقه چهار شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا، سیدعلیرضا حسینی در جلسه ایمنی ساختمان‌ها و اماکن پرخطر  با تاکید بر ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن گفت: از ابتدای سال جاری مدیریت بحران اماکن اداری و تجاری در سطح منطقه راه‌اندازی شده است و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در صورت وجود موضوعات خطرساز در اماکن عمومی تجاری از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی ضمن هشدار به مالکان و ذینفعان ساختمان‌های خطر ساز و فاقد ایمنی گفت: در حال حاضر 55 ساختمان پرخطر در منطقه شناسایی و اخطار لازم به آنها داده شده است و مالکان باید برای رفع خطر آنها تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

شهردار منطقه چهار تصریح کرد: در مرحله نخست فرآیند پیشگیری و افزایش ایمنی ساختمان‌ها، صدور ابلاغ و پس از آن در صورت عدم توجه مالکان صدور اخطار و در نهایت به منظور حفظ جان و مال شهروندان، از طریق مراجع قضایی نسبت به پلمپ اینگونه مراکز اقدام خواهد شد.

حسینی با اشاره به همکاری مطلوب پنج مرکز تجاری و اداری منطقه در جهت ایمن‌سازی و رعایت استانداردهای سازمان آتش‌نشانی گفت: از ابتدای سال جاری پنج مرکز تجاری و اداری که فاقد استانداردهای لازم بود با تمهیدات شهرداری در حال رسیدن به این استانداردها هستند.

وی در ادامه بر موضوعات رفع موانع معابر اصلی و فرعی برای خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان اشاره کرد و گفت: بازدیدهای میدانی مستمر از سطح محلات، دعوت از مالکین ساختمان‌های پرخطر در کمیته‌های ایمنی، نصب شیرهای هیدرانت باتوجه به بافت جمعیتی نقاط حساس و پرخطر و اخذ تاییدیه آتش نشانی توسط مالکین املاکی که درخواست تغییر کاربری دارند ازجمله اقدامات پیش‌بینی شده برای افزایش ایمنی معابر شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز