خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورا مصوب شد؛

انتشار اطلاعات معاملات شهرداری برای عموم مردم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۶۲

شهرداری تهران و واحدهای تابعه‌ی آن اعم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات مستقل مکلف هستند کلیه معاملات خود را با روش‌های مختلف اعم از خرید، مناقصه، مزایده، سرمایه‌گذاری، مشارکت یا ترک تشریفات موافقتنامه یا تفاهم‌نامه در سامانه جامع معاملات شهرداری تهران به صورت آنلاین منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح الزام شهرداری تهران به انجام الکترونیکی و اعلان عمومی اطلاعات معاملات شهرداری؛ امروز در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر بررسی و به تصویب رسید.

براساس این طرح، شهرداری تهران و واحدهای تابعه‌ی آن اعم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات مستقل مکلف هستند کلیه معاملات خود را با روش‌های مختلف اعم از خرید، مناقصه، مزایده، سرمایه‌گذاری، مشارکت یا ترک تشریفات موافقتنامه یا تفاهم‌نامه در سامانه جامع معاملات شهرداری تهران به صورت آنلاین منتشر کنند.

در تبصره 4 این طرح آمده بود که برای معاملات محرمانه و خرید؛ الزامی به رعایت این مصوبه نیست اما به پیشنهاد شهربانو امانی (عضو شورای شهر) این بند حذف شد.

براساس این طرح، شهرداری مکلف است حداکثر ظرف سه ماه دستورالعمل رسیدگی به شکایات در فرآیند برگزاری مزایده و مناقصه‌ها را تدوین و جهت بررسی به شورا ارائه دهد.

این طرح با 18 رای موافق و بدون رای مخالف به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز