خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ سراوان

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۹۳

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر و هلاکت ۲ سوداگر مرگ توسط مرزبانان هنگ سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سعید کمیلی" با اعلام این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین مواد مخدر به وسیله خودرو به داخل کشور مطلع شدندکه بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را کنترل کردند.

وی افزود: مرزداران پس از ساعتی کمین، خودروی حامل مواد مخدر را با استفاده از تجهیزات فنی و اپتیکی مشاهده و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشورمان، سریعاً وارد عمل شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی‌توجهی راننده خودرو به فرمان ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع گیری مناسب، اقدام کردند.

سردار سعید کمیلی خاطرنشان کرد: در این عملیات مأموران موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن ۲  قاچاقچی و توقیف  یک دستگاه خودرو تویوتا،  یک تن و ۹۵۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، ۶۰ کیلوگرم حشیش و ۵۵ کیلوگرم شیشه و در مجموع دو تن و ۷۱ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر را کشف کنند.

این مقام عالی مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه خاطرنشان کرد: مرزداران این فرماندهی مستقر در یگان‌های مرزی تابعه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحکم در برابر متجاوزان، اشرار و قاچاقچیان، موجب ثبات امنیت و آرامش در مرزهای جنوب شرق کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز