خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران خبر داد:

جمع‌بندی نهایی میزان خسارت سیل در اوشان و فشم هفته آینده اعلام می‌شود/ کشته شدن یک تبعه افغان در سیل شمیرانات

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۴۶

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران از کشته شدن یک تبعه خارجی افغان در سیل شمیرانات خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی مرادی با اشاره به تلاش سه ساعته عوامل امدادرسان برای نجات یک تبعه خارجی (افغانی) در ویلای شهر اوشان، فشم و میگون گفت: متأسفانه بعد از سه ساعت تلاش نیروهای امداد و نجات سرانجام جنازه یک نفر از اتباع خارجی افغانی که کار نگهبانی از ویلایی در روستای رودک از توابع شهر اوشان را برعهده داشت و در جریان جاری شدن سیل در زیرزمین محبوس شده بود، پیدا شد.

وی از خاتمه عملیات امداد و نجات در شهر اوشان، فشم و میگون در ساعت ١٥ امروز خبر داد و اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری، بخشداری و دو شهرداری اوشان، فشم و میگون و رودبار و قصران توانستیم تمامی مسیرهای آبرو که درجریان جاری شدن سیل مسدود شده بودند را بازگشایی کنیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران درخصوص میزان خسارات وارد شده در سیل دیشب شهرستان شمیرانات تصریح کرد: کار بررسی و کارشناسی تعیین میزان خسارت به باغات کشاورزی شهرستان شمیرانات تا حدود زیادی انجام گرفته اما جمع‌‌‌‌‌‌بندی نهایی آن تا اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز