خبرگزاری کار ایران

سلیمی خبر داد:

امدادرسانی به بیش از دو هزار تن از سیل و آبگرفتگی/ دو تن همچنان مفقود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۴۸

​رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر با اعلام امدادرسانی در ۵۸ شهر، روستا و منطقه عشایرنشین متاثر از سیل در هفته اخیر تاکید کرد: دو هزار و ۲۰۰ تن خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌‌گرفتگی از ٣٠ اردیبهشت تا چهار خرداد گفت: ١٣ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان، گیلان و همدان در این مدت متاثر از سیل و آب‌‌گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ٥٨ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین اظهار داشت:‌ در این عملیات‌ها در مجموع دو هزار و ۲۰۰ تن خدمات لازم را دریافت کرده و ۱۱۵ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره برده و ۲۸ تن به مناطق امن منتقل شدند.

​رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر با اشاره به مفقودی دو تن و تخلیه آب از ۲۴۶ واحد مسکونی و رهاسازی ۱۵ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب با بکارگیری ۱۳۵ تیم امدادی تصریح کرد: در این زمینه ۲۶ دستگاه چادر، ۵۷۵ تخته پتو، ۱۶۵ تخته موکت، ۳۳ ست ظروف، ۶۰۵ کیلوگرم نایلون، ۱۴۰۰ قوطی انواع کنسرو، ۳۸۵ کیلوگرم برنج، ۱۶۸ کیلوگرم روغن، ۲۳۵ کیلوگرم حبوبات و ۲۶۰ کیلوگرم قند و شکر توزیع شده است.

به گفته سلیمی، امدادرسانی در آذربایجان شرقی و غربی و همچنین زنجان ادامه دارد و جست‌وجوی مفقودین در میانه (آذربایجان شرقی) و بیجار (کردستان)ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز