خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 600 میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل بوشهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۴۶

فرمانده دریابانی بوشهر از کشف بیش ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "ولی‌اله رضایی‌نژاد"، گفت: با تلاش همه جانبه و شبانه‌ روزی دریابانان استان بوشهر و به کارگیری تمام امکانات و همچنین همکاری، همدلی و تعامل شایسته دیگر دستگاه‌های مرتبط به ویژه دستگاه قضائی، امنیت مطلوب و قابل قبولی در مرزهای استان حاکم است.

وی افزود: در یک ماه اخیر، اجرای منظم و مستمر طرح‌های ارتقاء امنیت در مرزها، افزایش ۲۰۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق در مرزهای استان را به دنبال داشته است.

فرمانده دریابانی بوشهر تصریح کرد: طی این مدت با انجام عملیات های مختلف، ۶۰۸ میلیارد و ۱۱۷ میلیون و ۷۳۶ هزار ریال کالای قاچاق شامل ۱۲ هزار لیتر سوخت، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگار، ۴۰۰ متر پارچه، ۱۳ هزار کیلوگرم پودر نیروزا، یک میلیون و ۷۰۰ هزار قرص نیروزا، ۶۴ هزار میلی‌لیتر شربت نیروزا، ۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۷۰ دستگاه گوشی و هزاران قلم کالای دیگر با درایت و هوشیاری دریابانان از قاچاقچیان کشف شده است.

سرهنگ رضایی‌نژاد با اشاره به دستگیری ۲۱ قاچاقچی، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۶ دستگاه خودرو و ۳۷ فروند شناور متخلف حامل کالای قاچاق توقیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز