خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

به دنبال راهکاری برای پخش مستقیم مسابقات ورزشی زنان هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۶۸

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: دختران کشور ما از کم‌تحرکی آسیب‌های فراوانی می‌بینند و باید از کودکی برای آنها برنامه‌ریزی کرد، با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی در این خصوص داشته ایم تا به ورزش دختران در دوره ابتدایی توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان کشور گفت: فوتسالیست‌‌‌های قهرمان به زمزمه‌‌‌های ناامیدی توجه نکردند و ملت ایران را شاد کردند. همه زنان و دختران ایرانی امید دارند روزی در یک جهتی به قهرمانی دست پیدا کنند و این بازیکنان این راه را برای آنها باز کردند.

وی اضافه کرد: فوتسالیست‌های قهرمان ما با وجود امکانات کم و بعضا نگاه‌‌‌‌هایی که در برخی شهرستان‌‌‌‌ها وجود دارد موفق شدند که به این افتخار برسند. البته اولین سکوی قهرمانی فتح کردن سکوی قهرمانی انسانیت است.

معاون رئیس‌‌‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه باید بدانیم زنان برای ترویج امید و نشاط مسئولیت سنگینی برعهده دارند، اظهار داشت: کار تیم ملی فوتسال بانوان بزرگ بود و منشا امید و نشاط در جامعه ما شد و این روحیه باید حفظ شود.

ابتکار ادامه داد: در ورزش زنان دستاوردها و پیشرفت‌های خوبی داشته‌‌‌ایم اما هنوز کاستی‌‌‌هایی داریم؛ بحث معیشت و اشتغال بازیکنان تیم ملی فوتسال باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: بسیاری از راه‌‌‌های ورزشی کشور توسط خانم‌ها طاهری و فائزه هاشمی باز شد و لازم است ما نیز تلاش خود را در این جهت ادامه دهیم.

معاون رئیس‌‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه سهم و جایگاه زنان در فدراسیون‌‌ها باید جدی دنبال شود، تصریح کرد: به دنبال راهکارهایی برای موضوع مهم پخش مستقیم مسابقات ورزشی زنان هستیم. امیدواریم فدراسیون جهانی فوتبال راه را برای ادامه کار تیم ملی فوتسال بانوان ایران باز کند.

ابتکار اضافه کرد: دختران کشور ما از کم‌‌تحرکی آسیب‌های فراوانی می‌‌‌بینند و باید از کودکی برای آنها برنامه‌‌‌ریزی کرد، با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی در این خصوص داشته‌‌‌ایم تا به ورزش دختران در دوره ابتدایی توجه ویژه‌‌ای شود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی ورزشکارانه توسط بانوان قهرمان فوتسالیست ترویج شد، خاطرنشان کرد: ما به نوبه خود همه گونه از تلاش‌‌های این قهرمانان تشکر و تقدیر می‌‌‌کنیم. امیدواریم که شاهد قهرمانی شما در سطح جهان باشیم.

در این مراسم بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کشور دغدغه‌‌های خود را با معاون رئیس‌‌جمهور مطرح کردند. در انتهای مراسم از این ورزشکاران توسط ابتکار تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز