خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

پاسخ دانشگاه آزاد به اعتراض دانشجویان هنر و معماری درباره تغییر محل دانشکده

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۱۵۳

سخنگوی دانشگاه آزاد به اعتراض دانشجویان هنر و معماری درباره تغییر محل دانشکده‌شان پاسخ داد.

محمدصادق ضیائی (مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نتایج اعتراض دانشجویان دانشکده هنر و معماری مبنی بر انتقال این دانشکده به منطقه سوهانک تهران گفت: این جا به جایی موجب می‌شود از نظر آموزشی و پژوهشی فضای بسیار مناسب‌تر و امکانات بهتری در اختیار دانشجویان قرار بگیرد. دانشگاه هم به این تصمیم رسیده آن را اجرایی کند و مجری هم آقای طهرانچی رئیس دانشگاه تهران مرکز است.

وی ادامه داد: دیشب که با آقای طهرانچی صحبت می‌کردم، او گفت برخی از دانشجویان مطلع نیستند که قرار است چه اتفاق خوبی برایشان رقم بخورد و متاسفانه به یک هیجان دانشجویی رسیده‌اند. طهرانچی همچنین گفت، دیوار دانشکده مدیریت در زلزله قبلی ترک خورده و دچار مشکل شده و دیگر توسعه دانشکده در آن فضا امکان ندارد. او این توضیحات را به دانشجویان آن دانشکده ارائه داد و آن‌ها هم قانع شدند. دانشجویان بهتر است بدانند در ساختمان جدید، فضای آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و... توسعه پیدا می‌کند و امنیت هم بالا می‌رود.

ضیایی افزود: آقای طهرانچی به عنوان مجری و کسی که دانشگاه کار را به او سپرده است پاسخگوی همه سوالات در این خصوص هستند.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که گویا قرار بوده برای دانشجویانی که از نقاط دورتر و شهرهای اطراف به این دانشکده می‌آمدند وسیله‌ای جهت رفت و آمد در نظر گرفته شود، این مساله تا چه اندازه صحت دارد؟ گفت: قاعدتا باید اینطور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز