خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر در جمع خبرنگاران:

لزوم راستی‌آزمایی برای پیگیری عدم اجرای مصوبات شورا/جلسه با مدیرعامل مترو در رابطه با خشک شدن چشمه‌علی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۴۹

محسن هاشمی درباره دلیل اجرایی نشدن برخی مصوبات شورای شهر گفت: حتما در گذشته ایرادی وجود داشته که مصوبات شورا پس از چند سال هنوز اجرایی نشده‌اند باید در این زمینه ارزیابی و راستی‌آزمایی شود تا ببینیم چرا مصوبات اجرایی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر) در حاشیه شصت و ششمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران در واکنش به سوال یکی از آنها در رابطه وقت طولانی برای نامگذاری‌ها در شورا، گفت: لطفا سوالات تخریبی مطرح نکنید. نامگذاری دارای اهمیت است و در گذشته شاهد بودیم که با سریع رد شدن از نامگذاری‌ها در شورا مردم محل اعتراض کرده و حتی زیر بار نام مصوب نمی‌روند.

وی ادامه داد: امروز هم دیدیم که نامگذاری مصوب در شورای چهارم حتی در محل نصب هم نشده بود با این حال جلسه آینده با سرعت عمل بیشتری پیش خواهد رفت مگر آنکه درمورد نامگذاری سوءتفاهمی وجود داشته باشد که نیاز به زمان بیشتری برای بحث و گفت‌وگو داشته باشد.

وی در رابطه با طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه اجرایی ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان که فوریت آن امروز در صحن شورا به تصویب رسید و تکراری بودن این مصوبه و تذکر الویری که آن را پیچیده‌تر مصوبات قبلی خوانده بود، گفت:‌ اولا هنوز قانونی تصویب نشده است و امروز شهرداری ملزم شد در این زمینه طرحی ارائه دهد. با این حال حتما در گذشته ایرادی وجود داشته که مصوبات شورا پس از چند سال هنوز اجرایی نشده‌اند باید در این زمینه ارزیابی و راستی‌آزمایی شود تا ببینیم چرا مصوبات اجرایی نمی‌شود.

رئیس شورای شهر در رابطه با خشک شدن چشمه‌علی به خاطر مترو و تذکر خلیل‌آبادی در این رابطه گفت: جلسه‌ای با حضور آقای امام (مدیرعامل مترو)، پیمانکار و مشاور مترو برگزار و درباره دلایل خشک شدن چشمه‌علی صحبت خواهیم کرد اما پیش از این صحبت ویژه‌ای ندارم.

هاشمی در انتها با اشاره به اینکه جلسه هم‌اندیشی امروز پس از صحن علنی برگزار می‌شود، در رابطه با محتوای آن گفت: نمی‌توانم در مورد دستور جلسه صحبتی بکنم و بعدا در جریان محتویات آن قرار خواهید گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز