خبرگزاری کار ایران

چهار مصدوم در حادثه انفجار یک مغازه ضایعاتی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۶۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت چهار نفر بر اثر انفجار در یک مغازه ضایعاتی در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 11:08 ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در مغازه در خیابان منصور شرقی_ بعد از بزرگراه امام علی(ع) به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره 113 به محل حادثه اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: محل حادثه مغازه ای به وسعت 40 متر بوده که محلی برای خرید و فروش اجناس ضایعاتی به ویژه ضایعات فلزی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بیان کرد: کارگران در حال تخلیه اجناس تازه از راه رسیده بودند که به یکباره انفجاری رخ می‌دهد و 4 نفر از افرادی که در آن محل حضور داشتند از ناحیه دست پا دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شدید شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی تصریح کرد: بر اثر این انفجار علمک گاز منزل مجاور دچار شکستگی و نشت شده بود که آتش‌نشانان به جلوگیری از نشت اولیه اقدام کرده تا عوامل شرکت گاز در محل حاضر شدند. خوشبختانه این حادثه انفجار منجر به شعله‌وری و آتش‌سوزی نشده بود و فقط در حد یک انفجار بود دو الی سه دستگاه خودروی سواری که در آن اطراف پارک شده بود به علت پرتاب شدن قطعات ضایعات فلزی خسارت‌هایی به بدنه خودروها وارد شده بود. این عملیات در ساعت 12:30 به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز