خبرگزاری کار ایران

افشین حبیب‌زاده:

وضعیت ایمنی سرویس‌های مدارس نامطلوب است

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۱۷

عضو شورای شهر گفت: اکنون بخشی از سرویس‌های مدارس در صبح و بعدازظهر ۲بار خدمت‌رسانی می‌کنند که این امر موجب بروز مشکلاتی شده است چراکه بخشی از دانش‌آموزان را زودتر به مدرسه می‌رسانند و بخشی از آنها دیرتر به مدرسه می‌رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان گفت: متاسفانه شرایطی که اکنون سرویس‌های مدارس در مورد وضعیت خودروها، نحوه سوار و پیاده کردن دانش‌آموزان، محل استقرار سرویس‌ها دارند، نامطلوب است.

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک با بیان اینکه "من به عنوان فردی که پدر دو دانش‌آموز است می‌گویم وضعیت سرویس ایمنی مدارس سر تا پا معایب است"، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این معایب را می‌توان با انضباط دهی و سامان بخشیدن به آن حل کرد.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به بیان مثالی در این راستا پرداخت و افزود: اکنون بخشی از سرویس‌های مدارس در صبح و بعدازظهر ۲بار خدمت‌رسانی می‌کنند که این امر موجب بروز مشکلاتی شده است چراکه بخشی از دانش‌آموزان را زودتر به مدرسه می‌رسانند و بخشی از آنها دیرتر به مدرسه می‌رسند.

حبیب‌زاده به دلایل برخی از اعضای شورا برای مخالفت با فوریت این طرح اشاره کرد و گفت: درست است که مساله ایمن‌سازی حمل و نقل دانش‌اموزان در دولت نیز متولی دارد اما بخشی از این امر نیز برعهده ماست و می‌توانیم با همکاری نیروی انتظامی و وزارت آموزش و پرورش این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز