خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

هدف از ایجاد قرارگاه جهادی آموزش، ارتقا توانمندی نیروهاست

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۵۴

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مردم منطقه و مرزنشینان، مرزبانان اصلی کشور بوده و هستند، گفت: امروز به برکت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز هم افزایی و وحدت برادران اهل تسنن و تشیع، امنیت مثال زدنی در کشور برقرار است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در جمع ریش سفیدان، معتمدان، روسای طوایف،اعضای شورای تأمین و فرماندهان نظامی و انتظامی میرجاوه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، گفت: امروز به برکت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز هم افزایی و وحدت برادران اهل تسنن و تشیع، امنیت مثال زدنی در کشور برقرار است.

وی افزود: در دهه های گذشته کمتر روزی بود که در این منطقه حادثه ای رخ ندهد به گونه ای که مردم شاهد ناامنی در این منطقه بودند اما امروز به برکت تعامل میان دستگاه های امنیتی و انتظامی و نیز مرزنشینان استان، این معضل برطرف و امنیت مطلوبی در این مناطق حاکم شده است.

سردار اشتری به بازدید از هنگ های مرزی و نیز تعامل خوب میان مرزبانان و مرزنشینان اشاره و بیان کرد: نیروهای سپاه، ارتش، ناجا، بسیجیان و نیز مردم خوب منطقه با همدلی و هم افزایی نقش بسزایی در ایجاد امنیت پایدار دارند.

وی با اشاره به سفر چند باره خود به منطقه مرزی میرجاوه، گفت: هر زمان که به این منطقه سفر کرده ام، شاهد همکاری های مضاعفی میان مسئولان و مرزنشینان بوده ایم.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه مردم منطقه و مرزنشینان، مرزبانان اصلی کشور بوده و هستند بر لزوم حفظ انسجام و وحدت موجود تأکید کرد.

فرمانده ناجا به حمله تروریستی اشرار به پاسگاه مرزی "چاهلشکر" و نیز مقاومت مرزبانان در این درگیری ناجوانمردانه اشاره کرد و گفت: اشرار که تاب مقاومت در برابر مرزبانان را نداشتند پا به فرار گذاشته و تلفات سنگینی را متحمل شدند.

سردار اشتری به دیدار خود با سربازی که در میل 89 مرزی مقابل اشرار ایستادگی کرده بود، اشاره و بیان کرد: روحیه شهادت طلبی و ایثار این جوان مثال زدنی بود به طوری که وی در مقابل ده ها نفر توانسته بود به خوبی در مقابل آنها مقاومت کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: برای تقویت مرزها نیازمند تجهیزات مناسب هستیم که این موضوع را از طریق وزارت دفاع پیگیری کرده ایم البته قرار است از سوی آنها نیز تجهیزاتی در اختیار مرزبانی قرار گیرد.

سردار اشتری افزود: از سه سال پیش قرارگاه جهادی آموزش را برای ارتقاء توانمندی نیروها راه اندازی کرده ایم که نتیجه آن امروز به راحتی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد و خداوند را از بابت پوشیدن این لباس مقدس خدمتگزاری شاکریم.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهنمودهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا و خون شهدا از قدرت دفاعی مناسبی برخوردار است و این موضوع باعث شده دشمنان نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز