خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

وزش باد شدید و گرد و خاک در نیمه شرقی کشور/ افزایش دمای تهران از روز سه‌شنبه

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۱۱۲

کارشناس هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و گرد و خاک در نیمه شرقی کشور گفت: از روز سه‌شنبه دمای تهران افزایش می‌یابد.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جوی گفت: در نوار شمالی در یکی دو روز آینده بارش‌هایی پیش‌بینی می‌شود، البته امروز نیز بارش‌های پراکنده‌ای را در این مناطق خواهیم داشت. 

وی با اشاره به کاهش دما در نوار شمالی و شمال شرق کشور ادامه داد: وزش باد در شمال شرق، شرق و جنوب شرق شدید است و با خیزش گرد و خاک همراه است. از فردا نیز گرد و خاک و وزش باد در دامنه‌های البرز شدیدتر خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی تصریح  کرد: برای استان‌های خوزستان و بوشهر در امروز و فردا وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود همچنین دریای جنوب مواج خواهد شد.

گودرزی در خصوص وضعیت آب و هوا در تهران یادآور شد:  بارش پراکنده باران و رعد برق در ساعات شبانگاهی برای تهران پیش‌بینی می‌شود همچنین در یکشنبه‌شب و دوشنبه شب وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دمای تهران تا دوشنبه صبح با مقداری کاهش مواجه است و از روز سه‌شنبه روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز